tisdag 19 augusti 2008

JAG MÅSTE FLYTTA!

Herrejävlajesus.

När jag kom hem från min brors lilla sommarstuga på semestern låg det en Magnus Uggla-skiva (en sån man fick köpa med Expressen i början på sommaren) på mitt hallgolv, precis som om någon hade slängt in den genom brevinkastet. Jag fattade ingenting och frågade Ida, som hade kattvaktat, om det var hennes. Det var det inte. Hon ba: hahha, det kanske är indiern (min galna granne som gett mig presenter och tydliga inviter om vart jag ska vända mig om jag skulle bli giftassugen den närmsta tiden) som gett den till dig?
Min första tanke var: men så jävla crazy kan ju ingen vara? Det måste vara ett skämt från någon av mina vänner med tanke på mitt enorma hat för Magnus Uggla.

Idag när jag kommer hem hinner jag vara hemma i cirka två minuter innan det rasslar till i brevlådan. Jag springer fort som en utter till hallen bara för att se Morden i midsomer-dvdn (också från Expressen) landa på golvet. Jag rusar fram till dörren, pressar ögat mot nyckelhålet och ser precis hur hissen åker uppåt.

Indiern bor på fjärde våningen. Han brukar nog ta hissen.

4 kommentarer:

  1. HAHAHHAA men OMG!!!!!!"alla tjejer älskar gratis-expressen filmer och musik!!!........eller...?"

    SvaraRadera
  2. HAHAHAHAHAHAHHAA
    han vill nog att ni ska kura ihop i soffan tillsammans med er vegetariska middag, du i ditt nattlinne som du har fått av honom och kolla på morden i midsomer och innan ni somnar i varandras famn ska ni lyssna på magnus uggla.

    SvaraRadera
  3. JAG VILL DÖÖÖ!!!

    obs att kim på mitt jobb har sagt att han kommer åka hem till mig och leta efter mig om jag inte dyker upp på jobbet en dag. han tror att jag kommer bli styckmördad.

    SvaraRadera