söndag 3 augusti 2008

jaherregud

Igår vaknade jag efter en rolig kväll och kände mig lycklig. Lycklig över att jag har fina vänner och fin familj, lycklig över att det kan vara så fruktansvärt roligt att vara full, lycklig över semester, sol, sommar och allt som hör till, lycklig över att jag har världens bästa katter, lycklig över att jag hade fått ligga (Nenna! Jag hade kondom!! *duktig*), lycklig över att det var sjukt bra sex, lycklig över min lägenhet och min frihet.

Efter att jag känt mig lycklig och tillfreds tillräckligt länge åkte jag in till stan och träffade Ida och Sara och tittade på Prideparaden. Sprang på Damon som var jättebakis efter fredagen, haha. Sen mötte jag Malin, Karin, Alexandra och Anna som också var jättebakis. Vi åkte till Malins syster och började om på en ny kula med mat och vin. Ida dök upp och sen hamnade vi på Blue moon bar och då dog jag jättemycket.
Så fruktansvärt tråkigt! Så fruktansvärt äckliga människor. Det var en kille som försökte ragga på mig som var så full att han knappt kunde prata. Han bara sluddrade och jag ba: herregudvadfangörjaghär? Och när jag hade känt så i hundra år så åkte jag och Ida hem till mig för att sova.

På tunnelbanan hem träffade jag fredagens ligg och vi började prata och på något sätt kom vi fram till att han kände killen som jag låg med förra helgen. Det tyckte han var jätteroligt. Då dog jag ännu mer. Jag dog så himla mycket igår. Men vad gör det om hundra år?

Nu ska jag väcka Ida, äta lite frukost och ta tag i min dag!

3 kommentarer:

  1. men VAFAN!! hatar att du och ida har värsta systertime HELA TIDEN OCH JAG FÅR ALDRIG VARA MED :C :C :C :C :C :C :C :C :C >_____<

    vem har du fått ligga med förresten?! ?!??!? var han snygg?? ?

    SvaraRadera
  2. *stoltsingellärare*

    SvaraRadera
  3. vadå kände sebbe telli the midget!?
    ps. bra att du använde kondom!!!

    SvaraRadera