tisdag 2 september 2008

bra tjejer i mitt liv!

Igår fyllde världens bästa Hanna år. Idag skvallrade jag med världens bästa Nenna över en bakispizza på lunchen och sen skvallrade jag i telefon med världens bästa Malle. Jag har världens bästa lillasyster som låter mig sova hos henne när jag är fullis och som tvingar i mig ett glas vatten med resorb innan jag somnar. Världens bästa storasyster är kräksjuk och det är sorgligt. På torsdag ska jag på jobbutflykt hela dagen med världens bästa chef!

6 kommentarer:

  1. jävligt sorgligt :C
    och du glömde skriva om mini-tjejen som kan säga hanna!!! "nanna"

    SvaraRadera
  2. säger hon det varje dag nu? saknar min skrutt!!!

    SvaraRadera
  3. (hon kan inte säga D'ida ännu!! :C)

    SvaraRadera
  4. jaa, vi har testat flera gånger
    "kan du säga hanna?"
    "nanna!" eller ibland "namma!
    cute!!

    SvaraRadera
  5. det betyder att hon älskar mig mest!!!!

    SvaraRadera
  6. aa,eller att hon inte är tillräckligt getto faboulous (palla stava rätt) för att säga d'ida!

    SvaraRadera