söndag 28 september 2008

:D :D :D

Vilken komafylla utan dess like! Gud vilken rolig kväll jag hade igår, det var så fruktansvärt kul precis hela jävla tiden!!

Nästan alla mina favorittjejer på en fin förfest hos Tina där jag utmanade alla på att leka lesbian-chicken. Jag van jämt, Ida förlorar alltid stort på den leken. Hon är sämst!
Staplade oss vidare till Ace när vi kände oss mogna för det, tanken var att vi skulle dansa, men jag var så minglig och sprallig att jag typ glömde bort det. Jag hängde mest i rökrutan och fick samlagserbjudanden av folk som inte var sjutton och ett halvt (som alla brukar vara på Ace).
Träffade bekanta och tappade bort alla vännerna ganska ofta. Jag påpekade tydligen väldigt många gånger under kvällen att jag "är en väldigt sympatisk person". Fint sagt av mig, hehe.
Promotade Ida rätt hårt för alla mina nya bekantskaper under kvällen tills hon blev arg och vresig och alla blev rädda för henne.

Till slut var det dags att åka hem när vissa inte var välkomna in på klubben längre. Malle och Mikaela hade packat ihop sitt pick och pack för länge sen så jag samlade ihop Ida, Erika och Tina och försökte få till någon sorts hemfärd.
Hittade till tunnelbanan och minglade vidare där, skrattade precis hela tiden. När jag och Ida gick av i Husby skrattade vi så himla mycket att vi föll ihop i små högar hela tiden.
Kom hem till mig och ringde Erika för att se att hon inte hade dött på vägen hem till Skelettet. Hetsade om öl och Tyskland och Erika åt sockerkaka? Sen råkade jag somna ifrån samtalet och då var det dags att lägga på.

Vaknade nyss och är bakis som en snusdosa. Funderar på att väcka Ida och tvinga henne gå till affären och köpa bakiscola till mig. Heheheh. Kommer hon aldrig gå med på :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar