måndag 29 september 2008

måndagsmat & måndagspepp

Kvällens middag blir ekologisk torsk i äggsås med en liten gnutta dill serverat med kokt potatis och ångkokta grönsaker. Katterna är kjelsjuka och det passar mig fint för jag lider av samma åkomma. Lider också av kramp i magens alla muskler efter en lunch som brutalt skrattades igenom.
Känner att jag lever idag, hur jävla corny det än låter. Fick världens finaste komplimang av en kund, jag höll seriöst på att börja grina! Jag tackade så hemskt mycket och då svarade hon "du förtjänar att höra det" och då var jag nästan tvungen att gå därifrån för att jag höll på att böla ner mig själv av glädje *blödigtjej87* En sån liten sak får fan allt slit att kännas så himla värt!
Fick dessutom höra av en kollega att jag var tjusig idag när jag kände mig som världens skabbigaste, då blev jag ännu gladare! Plus att jag lever på peppen från helgen. Och jag och Nenna har bokat in en date på Skansen! Vi ska titta på alla djurbebisar!!!

JAG ÄLSKAR MINA FINA KATTER OCH ALLA MINA FINA VÄNNER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar