torsdag 30 oktober 2008

om veckan bara hade lite fler dagar med lite fler timmar!

Jag är så jävla trött. Fullt ös medvetslös hela veckan.

Igår var jag på kurs halva dagen. Det var jätteintressant och roligt och vi fick asgod lunch, stekt strömming!! Jag dog lite matdöden! Sen dog jag även koncentrationsdöden för jag är verkligen inte van vid att sitta still en hel dag och lyssna och diskutera.
När jag hade dött klart fikade jag med Hanna! Vi promenixade lite, jag fyndade en jättefin burk på myrorna som jag sen tog sönder (:C). Hanna köpte jättefina actionfigurer som jag lekte med halva kvällen!

Vi skulle ta EN (1!) öl innan det var dags för mig att åka hem och tvätta och diska osv. En öl blev snart två, Jonas och Eva kom och höll oss sällskap och rätt vad det var så spelade vi biljard, fruktansvärt onyktra och fuskade för glatta livet.
Vaknade imorse och var mer död än levande, men pallrade mig såklart till jobbet ändå. Där fick min nya frisyr fint betyg.

Efter jobbet mötta jag Nenna i Hornstull. Vi tränade ett skittråkigt pass på Friskis och sen skildes vi åt. Nu sitter jag hemma och försöker samla kraft.
Att göra:
1. Diska
2. Packa (Karlstad imorgon!)
3. Träffa Skelle och få låna en till bok

Vill hellre bara ligga på soffan och må bra. Jag mår så jävla bra just nu bloggen! Träffade en gammal kollega idag som frågade om jag hade blivit kär när jag sa att allt var skitbra. Nej, jag är inte kär, jag är bara nöjd. För första gången är jag jävligt nöjd med precis allt i mitt liv. Jag vet inte hur det är möjligt. Men så är det i alla fall. Jag är en lycklig tjej.

5 kommentarer:

  1. vad äckligt med strömming!

    men passet var ju inte helt jättetråkigt, det var ju kul att träna med mig!

    SvaraRadera
  2. haha men KLANTIGT att ha sönder något helt nyinköpt!!!!!!!!

    och vet du, på bolibompa på "evas superkoll" berättade eva funck idag att förr i tiden när sverige var uppdelat i svear och götar så sa svearna strömming men götarna sa sill!!!! om samma fisk!!!!!!!!!!! så de förstod inte vad de andra menade när de sa sin fisksort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *blir allmänbildad av bolibompa* *it roxx*

    SvaraRadera
  3. nenna: strömmng är asgott!!! och ja, det var ju kul med träningssällskap men jag gillar verkligen inte den där ledaren :C

    elina: ja, men jag var full och klantig. fan, den var skitfin. och billig! ett riktigt fynd med andra ord!

    SvaraRadera
  4. elina: i skåne säger vi sill! strömming finns inte.

    SvaraRadera