tisdag 4 november 2008

filmkväll!

Känner mig sjukare för varje sekund, hur är det möjligt?

Har i alla fall kurerat med Palindromes och ska snart ta mig en titt på Donnie Darko tror jag. Kommer ju somna efter en kvart, men whatever. Att det bara är typ 2 grader i min lägenhet har jag löst med att tända en massa värmeljus. Fint, värmande och romantiskt! Önskar Anonyma mannen var här och klappade lite på mig, annars är det finfint. Längtar tills imorgon, då är det ledningsgruppsmöte på förmiddagen plus träning med sällskap efter jobbet (om jag känner mig fit4fight vill säga).

Två nätter i rad har jag sovit så himla bra. Vaknat upp i turboskeden tillsammans med alla katter, dom tycker säkert också att det är kallt för dom ligger jättenära mig hela nätterna nu, det brukar dom inte göra annars. Peppar på en lika god och härlig sömn inatt (dvs om typ en timme)

Babblig bloggisch. Hehehehhe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar