söndag 2 november 2008

insomnia

Kan inte sova, jag hatar när det händer! Kan inte läsa för jag får ont i ögonen. Kan inte slappna av för jag kan inte riktigt sluta tänka på Anonyma mannen. Jag tror att jag är lite kär i Anonyma mannen, helt på riktigt. Försöker koppla bort den tanken och tittar på Obama/McCain-dokumentären istället och klappar Svea lite på huvudet. Minns att Anonyma mannen tycker att Svea har en fin täckning. Det tycker jag med. Och att Systers ärr är fint och ger henne karaktär. Håller med till hundra procent (sluta tänka på Anonyma mannen någon gång då!).

Vill bädda till rena lakan för att jag har legat i sängen och grisat hela dagen, men det orkar jag ju inte. Är en enorm klump av lathet och trötthet och seghet. Helt förstörd efter en hel dags slöande och kurerande. Men jag känner mig ganska frisk i alla fall, det är ju alltid något.

1 kommentar:

  1. öööööh, vem fan är anonyma mannen!?!

    ps. vi kan kanske ha förfest hos mig på fredag, beror på vilka som ska vara med samt om robert kan lämna sin borg för några timmar. haha.

    SvaraRadera