måndag 10 november 2008

med svullna ögonlock

Inatt = sämsta sömnen det här året. Gick och la mig vid tio, fick två katter fastklistrade på min kropp för resten av natten (dom som vanligtvis brukar gosa i tjugo minuter och sen traska iväg till ett eget hörn av sängen) och låg och vände och vred på mig i TRE JÄVLA TIMMAR! Jag var helt sjukt trött, gjorde liksom ont i ögonen för att jag var så trött men ändå kunde jag inte somna. Sist jag kollade på klockan var den 01:16 och jag tänkte: fanfan, måste somna nu, herregud jag måste vara utvilad imorgon!!
Var säkert vaken i en halvtimme efter det. 05.10 var det dags att gå upp. Sen åkte jag till jobbet och blev utbildad + dog lite kontorsdöden. Packade ihop mig själv strax innan sex och drog hem. Helt jävla mörbultad.

Imorgon är det typ samma visa igen. Jag klagar absolut inte, för jag älskar verkligen mitt jobb och tycker att det är jätteroligt varje sekund! Jag ska bara se till att sova ordentligt inatt.
Kändes typ som att jag hade varit borta i över en vecka när jag i själva verkat bara varit sjuk i en och en halv dag. Skuttade typ glädjeskutt trots den massiva tröttheten när jag kom fram till jobbet imorse. Extra pluspoäng den här veckan är att Martin är hos oss fram till fredag! Hurra! Jag gillar Martin, min lilla skvallertant från Skärholmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar