söndag 23 november 2008

ska jag aldrig bli utsövd?

Oh vad fint och roligt det var ett träffa David och Vickan! Jag har saknat dom så himla mycket! Eva var också med och Jonas kom när han hade slutat på jobbet. Jag bjöd på min paradrätt: spenat- och fetaostlasagne vars recept jag har snott av Jocke. Maten var mycket uppskattad och sen drack vi vin och öl och glögg och åt pepparkakor med ädelost och sen åkte vi till Biljarden och drack mer öl och spelade Uno.

Sen helt plötsligt blev jag komatrött och höll på att somna rakt upp och ner. Kämpade som en idiot för att hålla mig vaken, det är ju inte varje dag som man får umgås med David och Vickan liksom! Drack en kopp kaffe som inte hjälpte ett dugg. Förbannade min klena komatrötta kropp och packade till slut ihop mig själv och åkte hem.

Vaknade precis och är fortfarande helt jävla utmattad och vill sova i två dygn men jag ska ju åka till Kungsängen och jobba idag och jag vill verkligen inte :C Vill gå ut och ta en vinterpromme i vintersolen på snöiga Järvafältet. Får fokusera på en sak hela dagen för att inte bli bitter - pengar pengar pengar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar