onsdag 26 november 2008

this just in:

Har ont i mitt sms-finger efter ihärdigt sms:ande på tuben hem. Gjorde inte bort mig på personalfesten och var vettig nog att åka hem i (lagom) god tid. Har svullat musslor med parmesantäcke som om det inte fanns någon morgondag (men det finns det ju tyvärr) plus en massa annan jävligt god mat. Tack K och E för personalfestsmaten! Min port har blivit julpyntad med en sån där julkrans, själv väntar jag till söndag och första advent med att dra fram pyntet. Jag har jävligt fettigt hår och pallar inte göra något åt saken, på tuben hem var jag typ bratjej med backslick för att jag inte pallade ha en fet jävla hårtuss dinglandes i fejan! Ska gå upp halv fem imorgon, fest!!!

Fyndat lite secondhand idag:
1. Tre koppar *helaskåpetfulltmedporslintjejen87* med körsbärs och jordgubbsmotiv
2. En glasfågel!!! Skitsöt!!!!!!
3. Ett par käcka skor.Skitsöta!!!!!

Nu ska jag sova och pussa världens keligaste katter! Heddå!

2 kommentarer: