måndag 24 november 2008

tidsfördriv en måndagskväll

Bada badkar, lyssna på Rosie Thomas, dricka rödvin och prata i telefon med Nenna. Nu har jag russinhud och ska skicka godnattkramarochgodnattpussar med tankens kraft till världens finaste lilla Nenna på andra sidan stan!

ps. Jag har så fina tjejer i mitt liv. Ida och jag försöker planera en utlandsresa i slutet av vintern men jag är orolig att ekonomin kommer sätta käppar i hjulet. Då dyker Erika upp som gubben i lådan och öppnar stora plånkan och ba: här, ta alla mina pengar!! Så himla snällt! Fast jag är en sån som hatar att låna cash, så alternativet blir att snåla som fan och jobba hårt i någon månad eller två för att kunna ta sig till sydligare bredgrader. Det här är vad jag tänker mig: paraplydrink i ena handen, en god bok i andra på en varm sandstrand. Lite lagom varmt, lite lagom berusad, lite lagom harmoniskt och bara vara. Vila. Vågor som slår och Ida som snarkar under parasollet. Vi ska äta skaldjur till middag varje dag och dricka rödvin på hotellrumsbalkongen *är väldigt inställd på alkohol och rödvin just nu pga rödvinsbadet*

3 kommentarer:

  1. MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VI VILL OCKSÅ ÅKA PÅ SEMME!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. jag snarkar inte!!! :C gnisslar bara tänder lite grann... men det löser sig när min bettskena är på plats!! :D *fd tandställningstjejen*

    SvaraRadera
  3. du ba: *säzzy bikinitjej som dreglar med bettskenan i munnen*

    SvaraRadera