tisdag 2 december 2008

ÅH JAG ÄR SÅ MÄTT OCH GLAD

Min fina vän Nenna mötte mig på jobbet idag och vi handlade jättemycket mat tillsammans och åkte hem till mig och Nenna började laga mat och jag dreglade och längtade efter att få hugga in och tillslut var det klart och vi dukade upp och åååh mmmmmmumz fy fan vad gott det var! Enchiladas! Dödsgott! Matdöden! Det bästa är att jag har en till matlåda imorgon.

Efter maten knäppte vi upp byxorna, klappade katterna och skvallrade! Mysigt! Nenna var tvungen att åka hem till slut och jag ba: jaha, slut på den roliga daten :c

3 kommentarer:

  1. men hanna! det bästa med att denna dejten tog slut är ju att nu får du längta tills nästa gång och det kommer bubbla lite i magen och du kommer känna dig otålig och kan drömma och längta och sakna och sen ses vi igen och allt kommer vara så mycket raro för då har vi saknat varandra lite.
    ps. jag är dödsmätt fortfarande..

    SvaraRadera
  2. och vi kanske kan hångla? kan vi inte det? snella? lovar att jag ska hångla som en kille!

    SvaraRadera