lördag 13 december 2008

hurthurt

Blev väckt strax efter åtta av att D från jobbet ringde och frågade tusen saker. Jag hade gett honom ett frikort så det var helt okej. Att jag somnade strax efter tio igår gjorde saken ännu mer okej. Utvilad och pigg och glad.

Två minuter senare ringde Nenna för att skvallra. Sen ringd D igen och behövde mer hjälp, haha. Eftersom jag redan var vaken och pigg och fräsch bestämde jag mig för att ge mig ut springa lite, upptäcka järvafältet.
Tyvärr glömde jag bort att det är december och klädde på mig för lite kläder så jag frös ganska mycket :c Men sprang gjorde jag i alla fall, körde lite intervallträning. Lyckades hitta en bra väg till Hjulsta också tror jag.

Nu ska jag äta äggfrukost och läsa DN. Idag blir det häng på Skansen med D'ida och Familjen Feltsen. Mysigt! Signe har tydligen saknat mig, hon har gått runt och sagt "Nanna" i flera dagar. Sötaste ungen i stan!!!

2 kommentarer:

  1. "Ida, kom hem till mig och kolla på idolfinalen!! jaaa, skoj"
    "Okej"

    *klockan tio*

    "öööhöhöö... sååå trött. orkar inte kolla. .ööööhöhhöö.... vill soooooovaaaaa..."

    *en kvart senare*

    "nu går jag och lägger mig, godnatt"
    "men du vet ju inte vem som vinner ju!"
    ".....*snark*...."

    roligt sällskap......

    SvaraRadera