onsdag 17 december 2008

jobb, träna, äta, sova

Ida ringde mig idag när jag satt på kontoret och slet i pappershögarna. Vi pratade och jag försökte förklara allt jag känner men fattade knappt själv vad jag menade så jag satt bara och fulgrät och hoppades på att ingen skulle komma in och jag var glad över att jag var osminkad så att jag kunde gnugga mig i ansiktet hur mycket jag ville.

Eftermiddagen = medelpass på friskis i Kista med Hanna. Helt mörbultade var vi efter och jag åt världens godaste apelsin.

Kom hem och stekte en god omelett i nya stekpannan (årets julklapp från arbetsgivaren), matchade den med ungsgrillad tomat med basilika. Livet blir inte roligare än så här just nu. Nu bäddar jag ner mig i sängen med katterna och läser bok och somnar extremt tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar