lördag 10 januari 2009

det här hände en nykter fredagskväll

Middag på Bröderna Olsson för födelsedagsbarnet! Sjukt mycket (överrasknings)tårta efter middagen vilket ledde till att alla dog mätthetsdöden.
Jag var krasslig, och är fortfarande, och höll mig till enbart vatten hela kvällen. Trodde jag skulle dö av att vara nykter i berusat sällskap, men jag hade jätteroligt! Det enda som var jobbigt var att musiken var väldigt usel och jättehög, hehe *kärring* Jag och Maria var tanterna i hörnet som ojade oss över ljudvolymen och Rekan var med på ett hörn och ojade sig om ungdomarnas beteende. Och alla ställde sig frågan "vart är alla snygga killar ikväll?" Vi vet att dom inte var på Bröderna Olsson i alla fall.

Vid elvasnåret började jag avlida lite av krasslighet och trötthet (man blir lätt trött på kvällen när man jobbat från sex på morgonen) och en stund senare slog jag och Maria följe hem.
Maria är för övrigt världens gulligaste tjej!! Det var guld att ha sällskap hem för det har ju jag nästan aldrig, det är inte så många som bor i hoodsen.

Om Mike tillslut dök upp återstår att se, får försöka få tag i Nenna för en fullständig rapport.

2 kommentarer:

  1. det hade varit roligare om du skrev "om mike till slut kom återstår att se..." så hade det varit mycket roligare för då hade jag kunnat skriva den här kommentaren:

    "om mike var kodnamn för jonatans snopp, så JAPPS, han kom"

    hahha, nu tyckte till och med jag själv att jag var äcklig.
    tack för min fina födelsedag!

    SvaraRadera