måndag 26 januari 2009

jag har ätit en mini-petit choux idag.

Varit på facklig utbildning idag, dag ett av två. Det var riktigt intressant, väldigt bra kursdeltagare och mycket givande. Dock drack jag kaffe för första gången på två veckor, trodde min mage skulle klara av det efter att ha mått bra i några dagar, men icke. Sved och rev och hade sig inne i magen och jag ba: :c.

Kom hem till gulliga välstädade läggan (luvz it!) och blev glad. Kollade min mail och såg att jag hade fått ett otippat gratulationsmail och blev ännu gladare! Snart kommer Ida hit för att äta bakelser med mig. Bäst för henne att hon har med sig en present också!!! *skoja* obs inte.

Imorgon är det dag två av två + storinlämning hos skomakaren.

2 kommentarer:

  1. vad är det för fel på din mage egentligen? magkatarr? stackars fisiga lilla hanna iaf.

    SvaraRadera
  2. men jag är inte fisig, bara ONTig! och ja, tror det är någon sorts magkatarr. stressmagen deluxe liksom! :c TUR ATT JAG HAR SEMME SNART!

    SvaraRadera