lördag 31 januari 2009

livet livet!

Pengar rullar in som dom ska, det går bra nu.
Eller nä, nu ljög jag. Pengarna rullar inte alls in som dom ska. Fick en liten chock när jag kollade mitt konto imorse. Ändå lyckades jag slösa pengar på en kjol (eller skjol som vissa stavar) idag när jag var på shoppingrunda med Malle och Erko.

Innan shopperierna var jag på Jakobs skola och tittade på han och hans klasskompisars konstverk. Vissa var fina andra var "fina". All konst är fan inte konst. En del konst är bara skräp *konstexperten*

OCH IKVÄLL!! Ikväll är det veckans höjdpunkt! Middag med Nenna och Rebecka på ett hemligt ställe och eventuellt med fler hemliga gäster! OH! Det ska bli så skoj så skoj!

2 kommentarer:

  1. glöm inte bort att du är klockexpert också.

    SvaraRadera
  2. hahaha, ja, det är ju faktiskt min bästa talang!

    SvaraRadera