lördag 10 januari 2009

min (snacks)själsfrände

Helt spontant börjar han prata dippsorter med mig när jag står där i butiken och velar.
-Har du provat den här? undrar han och sträcker sig långt bak, ditt jag varken ser eller når för jag är kort och han är såklart lång, och räcker fram min absoluta favoritdipp.
- Åh jag letade efter precis den!
- Den är så himla god! Och om inte den finns så tar man...
- Den här!! avbryter jag honom och plockar fram min andra favorit.
- Ja, precis!!

*paus* *ser varandra kärleksfullt i ögonen*

Sen småpratade vi lite om ditten och datten innan han återgick till sitt arbete. Jag gick till kassan för att betala och när jag precis är klar med mina inköp kommer han rusandes med ett stort leende på läpparna och utbrister:

- Nu får du allt ge mig en kyss på munnen för nu har jag gjort din kväll!

I handen håller han en påse chips från olw. Jag uttryckte tidigare mitt missnöje över att dom inte hade mina favoritchips från olw och nöjde mig bittert med samma smak från estrella. Och så kom han, som räddaren i nöden, och räckte romantiskt fram chipspåsen.

Bloggen, jag tror jag är kär och jag tror att han är en feeder.

4 kommentarer:

  1. åååh! vad romantiskt! vilken affär? var han snygg? berätta mer då!

    SvaraRadera
  2. inte skabb-ica där jag bor i alla fall! haha! jag kan berätta mer irl erko, vill inte att alla ska kunna läsa om mitt livs kärlek i detalj... *rodnar*

    SvaraRadera
  3. MEN JAG VILL OCKÅS VETA!!! KYSSTE DU HONOM DÅ?????

    SvaraRadera
  4. haha, romantiskt om vi ba *hånglar loss* mitt i affären!

    SvaraRadera