lördag 14 februari 2009

<3

Mamma satte upp alla lister runt dörrarna så nu är det faktiskt inte så mycket kvar att göra. Lite finputsning och listerna i hallen och typ två små stumpar vid sängen och en i klädkammaren och sen är det klart.

Är det töntigt att skriva att jag känner mig lycklig för att jag har en sån bra bakisdag? Att gå upp tidigt och trycka i sig jättemycket mat var ju verkligen boten mot allt det onda som brukar komma dagen efter. Är nöjd över att jag (läs mamma) fått så mycket gjort. Är nöjd över att jag nyss var ute på en hurtig promenad i det fina solskenet, nöjd över att jag läst så mycket i min bok, nöjd över att katterna mår bra och leker på balkongen. Och ikväll ska jag laga en fantastiskt god maträtt till Erika och Hanna och sen ska vi dricka drinkar! Det känns som att livet är extra snällt mot mig idag *håller tummarna för att det ska hålla i sig*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar