onsdag 18 februari 2009

...

Jag har i alla fall fått vita tulpaner idag och jag har en fin bunt med vänner.

Lite tänk på barnen i Afrika så mår man genast lite bättre. Lite tänk på kloka kvinnans ord "det är inte synd om dig" så mår man genast ännu mer bättre. Det är inte synd om mig, det är synd om barnen i Afrika och det är synd om många andra här i vårt avlånga land, men det är fan inte ett jävla dugg synd om mig. Jag är ju glad när jag vaknar, glad när jag äter, glad när jag tränar osv. Vad gör det om jag är arg och sur och ledsen 30 minuter av miljoner glada minuter?

3 kommentarer:

  1. barnen i afrika har det bra också. de får ju sitta i solen hela dagarna, som jonatan skulle säga.

    SvaraRadera
  2. så jävla gött att sitta i solen!

    SvaraRadera
  3. Lyx att ha kontroll över sitt liv, inkomst, vardag och alla livsviktiga bestyr. Värt att tänka på lite extra när man känner sig hängig.

    Har gjort om min hemsida så sidan meem.se/blogg finns inte längre, nu är det bara meem.se som gäller :) Kramis

    SvaraRadera