söndag 8 februari 2009

helgen v. 6

Signe är bedårande, men det visste jag ju redan. Barnpassande gick finfint, hon gnällde bara till EN ENDA GÅNG under hela tiden jag var med henne. Hon var bara strålande glad och upprepade "signe och hanna!" och log glatt, tog min hand, kramade mig osv. GULLE!
På kvällen igår kom Erika hem till Feltsen Mansion och tittade på film med mig, åt snarr och skrattade åt tokiga saker.

Ikväll är en dålig kväll. Det är för mörkt ute, för kallt inne, för ensamt i sängen och jag har ont i hjärtat för att jag aldrig kan sluta bråka med mamma. För att det aldrig kan bli bra mellan oss.

3 kommentarer:

  1. "gjorde tokiga saker", JA SOM ATT HÅNA MIN UNGDOMS VACKRA STIL!!! jävla erika, hon får aldrig komma hit igen!!!!!!!!!!!!!!!!!


    tråkigt med mamma.. :C :C :C

    SvaraRadera
  2. Hahahha, erika är ju lolig!!!
    ja, som vanligt :c fast nä, det var värre än vanligt :C

    SvaraRadera
  3. mamma är mamma... och det kommer hon alltid att vara.

    SvaraRadera