torsdag 26 mars 2009

wtf

När man åker kollektivtrafik och skulle råka vara lite hungrig och kanske råka ha en smörgås med sig i väskan, är det då normalt att innan man hugger in på sin mummiga smörgås slicka lite på den? Eller nej, förlåt, inte slicka lite, slicka mycket. Slicka grundligt på smörgåsen. Är det normalt?
Och är det okej att tillåta sitt barn att spela mungiga i kollektivtrafiken? Och peppa sitt mungigspelande barn att fortsätta genom att börja låta som en duva genom sina knutna nävar? Är det normalt? Eller borde man straffas om man beter sig på det sättet?

Jag tror inte jag tycker att det är okej.

7 kommentarer:

  1. neeeeej det är inte okej! fan vad irriterande med mungiga!

    SvaraRadera
  2. men vadå, varför slickar man på sin smörgås förresten???

    SvaraRadera
  3. alltså okej man kanske slickar på smörgåsen för att man är äcklig och vill slicka av allt smör innan, som små foster gör!? och sen tycker jag att mungiga är ett trevligt inslag i kollektivtrafiken! skulle gärna vilja höra det ljuvliga instrumentet ljuda i min tunnelbanevagn. vilken linje åkte du?

    SvaraRadera
  4. eller okej jag antog ju bara att du åkte tubis, du kanske åkte buss? hur som helst vill jag veta var man kan få höra det, så berätta!

    SvaraRadera
  5. eh vadå var det någon som gjorde det? på riktigt? :S

    SvaraRadera
  6. ekorren: man slickar för att man är äcklig?

    malé: asså, hon slickade ju liksom inte av smöret. det var ju typ en ciabatta, med fyllning och hon slickade liksom på utsidan!!! mungigan hände på blueline såklart.

    ida: ja, 4real!!! moggisar!!

    SvaraRadera
  7. vadå typ på mjölet? om det var en ciabatta (uttalas typ giabatta enligt en viss person på mitt jobb) aah okej det var ju ännu äckligare än att slicka av smöret. eller ja lika äckligt och konstigt båda två. jag borde börja åka mer på blueline så jag får uppleva mungigor och mackslickare!

    SvaraRadera