söndag 15 mars 2009

YAY!!

HEJ BLOGGEN!

Råkade ta en ofrivillig bloggpaus eftersom min dator bestämde sig för att dö. Men nu lever den! Tack vare den eminenta macsupporten från mästerkocken! Vi tackar gud för att datorn kom igång igen lagom till söndag - den heliga dagen för me-time. Förutom att tvätta ett lass tvätt ska jag viga dom återstående timmarna på den här söndagen till att komma ikapp med mitt internetande.

Och för att uppdatera alla hungriga fans så kan jag här ge en sammanfattning på vad som hänt i mitt liv den senaste tiden: kvinnofest, sömnbrist, jobba hårt, promenader runt trekanten, träna alla mina muskler, telefonmissbruk, familjefika och gorumetmåltider. 
Jag mår bra, jag är glad, livet är pepp.

4 kommentarer:

  1. jippie! äntligen! nu måste du blogga som fan! eller?

    SvaraRadera
  2. som fan! femton inlägg varje dag!

    SvaraRadera
  3. tranat alla muskler=knullat eller vado!!!!!!!!!????!!!! jag kommer hem pa torsdag sa pa fredag hoppas jag att det ar fest?

    SvaraRadera
  4. haha, nja. tränat på friskis.... bland annat. hehehehehheheheheheh

    SvaraRadera