onsdag 8 april 2009

INTENSIVT

Fullbokad vecka, träff med folk hela tiden. Otroligt kul, men jag känner ju hur matt jag blir av det. I måndags var Ida och Elina här och drack te och pratade strunt och sen sa jag och Ida hejdå till varandra.... :c

Igår tränade jag med Elina och sen åt jag middag med Malin som är hemma från Karlstad. Alltid lika kul att skvallra med henne! Synd att hon tydligen ska plugga ett år till i Karlstad. Tycker hon kan flytta tillbaka till Stockholm nu.

Idag har jag varit på kurs hela dagen, lärt mig massor och väckt ännu fler frågor. Efter kursen var det raka vägen hem till faster där familjen Feltsen, syster Petra med familj och kusin med tvillingarna redan befann sig. Vi åt en makalöst god middag, min faster har aldrig misslyckats med en måltid! Mycket skratt och tjatter och prat och babbel. Nästan så att det ringer lite i öronen nu, haha.

Imorgon jobbar jag som vanligt och efter arbetsdagen är det picknick om vädret är fint! Grilla! Vin! Skvallra!

Jag längtar lite efter en helg utan något alls att göra, så jag hinner bli uttråkad. Har inte varit uttråkad på sjukt länge. Har glömt bort hur det känns. Är sugen på att bara sitta och stirra rakt in i en vit vägg.
Missförstå mig inte, det är ju fantastiskt med alla dessa underbara människor i mitt liv, men jag får på tok för lite me-time. Och det är något jag har ett enormt behov av.

Blabblalblbalba.
Orkar knappt skriva ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar