lördag 25 april 2009

koma

Igår, efter en rejäl bit mat och tre öl på Peppar, tog pensionären i mig och Mästerkocken över och det blev med andra ord ingen bio utan vi konstaterade att vi var för trötta för att gå och se en film. Jag ville ju verkligen verkligen se The reader och därför ville jag inte se den när jag var sjukt trött på gränsen till att somna och dessutom lite småfull. Så vi åkte hem till Mästerkocken och tittade på Talang och drack rödvin och somnade tidigt *svennebanan*
Hoppas jag får se filmen snart, är ju verkligen helt sjukt sugen på den.

4 kommentarer:

  1. jag vill också se den! men det verkar lite jobbigt att se den på bio *blir generad av heta sexscener*

    SvaraRadera
  2. jag är härdad efter att jag som nybliven tonåring gick och såg american pie på bio med pappa. inget kan bli värre än den upplevelsen.

    SvaraRadera
  3. jo hanna jag tror nog att jag slår dig där. såg nämligen american pie på bio med morfar! hahaha. fast i och för sig är dom väl nästan lika gamla...

    SvaraRadera
  4. haha, ja, din morfar är väl bara typ tre år äldre än min pappa?

    SvaraRadera