lördag 16 maj 2009

såhärva

Personalfest i Tanto igår efter jobbet, grillad kyckling, brännboll (mitt lag vann och jag är sämsta vinnaren så det blev lite lätt dålig stämning efteråt, hehe) och öl. Inte helt oväntat blev det svinkallt så fort solen gått ner och vi plågade oss kvar i Tanto ett tag. Gick hem till Tina som hade lite fest när jag frös för mycket och alla andra ville gå vidare till random krog. Blev varm och glad och även trött så efter en kort stund packade jag ihop mig själv och släpade mig hela vägen från Hornstull till Marmorgatan.
Promenerade genom området med kolonilotter och tänkte att det var mysigt och fint men samtidigt lite läskigt. Memorerade telefonnummer medan jag gick, ifall jag skulle bli rånad/överfallen/knivmördad osv. Jag överlevde och sov som en stock i tolv timmar. Idag är jag seg, men glad. Har träningsvärk (obs ej från brännbollen utan från träningspasset jag var på innan brännbollen) i hela kroppen och ska vila hela dagen idag.

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar