lördag 11 juli 2009

:D/:C

Igår var jag på sommarens bästa fest, 30-årskalas i Aspudden. Blev så mätt att det kändes som att jag hade sten i magen och inte kunde göra annat än sitta och andas i en timme eller två. Sen blev jag så full att jag knappt minns hur vi tog oss hem. Men det var fint.

Mindre fint är att min mobil har dött totalt och jag har fått lämna in den på reparation lagom till ALLA går på semester och resultatet av det är att jag får gå med en lånetelefon i två veckor eller så. Hatar lånetelefoner. Hatar att mina telefoner alltid ska gå sönder. Var jätteotrevlig mot säljaren, men bad om ursäkt för det. Ville börja grina för att allt kändes piss (telefonen, ont i fötterna, sjukt bakis och illamående). Tog mig hem och grinade lite i min ensamhet. Nu lagar jag gotte. Ska städa också, göra mig fin. Får gäster snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar