måndag 13 juli 2009

jag och tekink, den spännande fortsättningen

Fick såklart igång wii-kontrollen efter att min hjärna påminde mig om att jag var tvungen att synka den med konsolen. Såklart. Hade bara glömt bort det eftersom jag inte har fingrat på det på över ett år.

Investerade i en ny stereo idag. Enda anledningen till att jag ville ha en ny var dels för att ljudet inte var den bästa men också för att jag inte hade kvar antennsladden till radion och för att stereon inte kunde kopplas ihop med en dator. Så det var mina krav. Fick med mig hem en elegant sak i mörkt trä och började med glädje skruva ihop den. Fick inte igång radion. Fick ingen bra mottagningen, fattade inte riktigt hur jag skulle göra med antennsladden. Blev sur och stängde av. Blängde buttert på den nya familjemedlemmen ett bra tag. Fixade badkaret istället, bytte badkarsfront efter att ha sågat fram lite specialbadkarsfronsupphängareblalbla. Bygga med händerna klarar jag av, men allt som har teknik att göra får det att krypa i kroppen på mig.

Med det sagt tänker jag dricka öl och gå på Britneyfest.

1 kommentar:

  1. jag känner mig lite grann som jack black i be kind rewind, typ alla elektroniska prylar jag har ba *går sönder* :C:C:C

    SvaraRadera