måndag 20 juli 2009

karlstad <3

Klappa mini-grisar + stora grisar, världens största jättekanin (större än minigrisarna), en ko som lät som något helt annat än en ko, spela minigolf och inte förlora, världens godaste middag, världens trevligaste sällskap, förfest nr2, svettdans på den största klubb jag någonsin varit på, förvirringen över att klubben stänger kl 02.00, 150 meter tar en timme att gå, skrubbsår på knäna, "jag vill ligga med dig men det går inte", taxi till campus.

Sen vaknar man dagen efter i ett rum som enbart är möblerat i furu. En pizza är enda botemedlet. Fem timmars bilfärd senare är man hemma i Stockholm och väldigt väldigt nöjd. Nästa gång ska jag försöka mig på att stanna i Karlstad i två nätter, det är ett under att jag har lyckats åka dit tre gånger men aldrig stannat mer än en natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar