fredag 8 januari 2010

intresseklubben antecknar

hur gammal är du om fem år? 27 going on 28, känns helt okej
hur lång är du? 165, vilket också är den genomsnittliga längden på en svensk kvinna! *normal*
vem ringde du senast? Elina men hon svarade inte :C
vem ringde dig senast? Johan
hur löd det senaste sms:et du fick? "sitta och äta hela kvällen"
vilken ögonfärg har du? gröna/gråa typ. önskar dom var mer som smaragder!
när vaknade du i dag? 05.10 :D :D :D
sov du i din egna säng? nej, sov i en liten smal (men sjukt skön!!) säng (med världens finaste påslakan, åh, kan inte sluta tänka på det!) i ett hundrum på Värmdö i Johans föräldrahem
vad skrämde dig om natten som barn? att jag skulle vakna av att huset brann/höll på att översvämmas och att min familj och nallebjörn inte skulle komma ut. Var seriöst inte så nervös över att jag skulle dö utan det var tanken på att mina familj skulle dö och min nalle försvinna/brinna upp.
vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag tittade på ett skämspinsamt tv-program så skrattade jag jättehögt för att jag blev så nervös, detta skedde för ca 15 min sen.
hur stor är din säng? 120cm
är du social? ja, det tycker jag. Har faktiskt fått beröm för mina socialskillz :D
vad dricker du till frukost? te, ibland kaffe, på helgerna juice
vad behöver du köpa? ansiktsrengöring, engreppsblandare till köket, en större fin vardagsväska
vad spenderar du helst pengar på? spenderar inte helst, sparar mycket mycket hellre! men om jag måste spendera så väljer jag helst alkohol och god mat *livsnjutare*
äger du dyrbara smycken? äger ett halsband som kostar 1300:-
klädesplagg du senast köpte? röda klänningen som blivit en favorit
vad ska du göra imorgon? träffa pappa, förhoppningsvis handla kattsand, fira Nennas födelsedag!
vad ska du göra idag? inte mycket mer än det jag gör nu, sitta i soffan med datorn i knät och klia mig i röven. Jo, ska hänga upp tvätten som är i maskinen snart.
vad har du närmast dig just nu som är rött?
en lampa i fönstret
kan du byta olja på bilen? klart jag kan!
vad borde du göra? diska....

1 kommentar: