torsdag 4 mars 2010

kan det inte bara bli vår nu?

På lördag ska jag gå och se Alice i underlandet, på söndag ska jag köra bil med pappa (börjar bli nervös och frustrerad nu för att jag inte lär mig allt så snabbt som jag vill). Ska även köpa en ny dator, inte för att jag vill utan för att jag måste. Tur att man är ekonomisk och har en stor buffert.
Fick mail igår om jag blivit antagen till en kurs jag inte vill gå men måste, är givetvis nervös över detta. Åt precis lite godis, mår illa. Mår illa ganska ofta nu för tiden. Ett ålderstecken kanske?
Katterna älskar att få pälsen kammad, jag älskar att kamma dom. Jag längtar efter större boyta. Längtar efter gemensam boyta. Har världens finaste kille. Råkade skicka ett sms till fel person idag, tyckte det var extremt pinsamt, vet inte riktigt varför.

2 kommentarer:

  1. gravid kanske?
    vem ska du se alice med??? jag vill ju också se den!!!

    SvaraRadera
  2. hehe är nog inte gravid med tanke på att jag har haft mens i typ 11 dagar nu.

    med johan och några av hans kompisar!

    SvaraRadera