lördag 1 maj 2010

ännu ett tecken på att signe är världens bästa och smartaste barn!

Jag, Signe och Jakob var på Naturhistoriska idag. I avdelningen om människokroppen kunde man plocka ut alla inälvor (plast ofc) ur en människa och sen pussla tillbaka dom. Eftersom jag tydligen är ett ivrigt barn så rev jag ut alla organ och började pilla och klämma och känna och förklarade för Signe vad som var vad och vilken funktion alla organ hade. Då kom en kille på ca 9 år och ställde sig vid oss och plockade upp levern.

- Pappa, är det här hjärtat? frågade pojkstackarn
- Det HÄR är hjärtat......... *håller upp hjärtat* *himlar med ögonen* svarade då Signe aka världens bästa barn.

Inte nog med det, när jag sen försökte plocka ihop människopusslet men misslyckades hundra gånger sa jag till Signe med skam i rösten att vi skulle ge upp, att det var för svårt.

- Men Hanna, den här ska sitta där! *håller upp bukspottskörteln och pekar på exakt rätt plats*
Sen fick vi såklart ihop människan. Tur att man har en treåring som kan rädda en från att verka vara helt utvecklingsstörd.

2 kommentarer:

  1. ALLTSÅÅÅ DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR STOLTHETSDÖDEN GÅNGER EN MILJARD!!!!!!!!!!!!!! MIN UNGE= <3 <3 <3 <3 <3 <3 AWESOOOOOOOOOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ägd korkad 9åring! gud...hur ska det bli när jag börjar jobba........kommer tycka att alla är retards :C eller så kommer alla ungarna bli små übermänniskor precis som min dotter aka smartaste och bästa tjejen i universum!

    SvaraRadera
  2. du får helt enkelt förlika dig med tanken på att alla andra är mongo och signe är fantastisk!!

    SvaraRadera