torsdag 1 juli 2010

nostalgiskunktest (fast med nya svar)

VEM KRAMADE DU SENAST: Johan
KILLE DU PUSSADE SENAST: Johan
VEM SKREK DU ÅT SENAST: En kund.....
HUR LÄNGE SOV DU INATT: sju timmar
CIRKUS NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG: ganska snart, en halvtimme kanske
VAD ÅT DU SENAST: korvstroganoff som var sjukt god!! en fräsch sallad till
VAD GJORDE DU FÖR TRE TIMMAR SEN: var på f&s och svettades
VEM SKRATTADE DU ÅT SENAST: Jan-Peter på jobbet när han berättade om sina "matlagningskunskaper"
VEM RINGDE DU SENAST: elina
VEM RINGDE DIG SENAST: en mäklare!
VAD GJORDE DU IGÅR: jobbade, hängde i rålis för att fira kattis födelsedag, åkte hem och tvättade
VAD SKA DU GÖRA NU: surfa runt lite till i min skunkdagga och sen sova. kanske kolla ett avsnitt av how i met your mother innan jag sluter ögonen
VAD SKA DU GÖRA SEN: sova och förhoppningsvis vakna utvilad
VAD SKA DU GÖRA IMORGON: jobba och träna och njuuuta av livet
VEM TRÄFFADE DU SIST: hon med håriga bröstvårtorna? eller måste jag säga en riktig person? i så fall typ alla på jobbet
VEM SKULLE DU VILJA TRÄFFA NU: signe <3>VAD ÄR DET BÄSTA JUST NU: semester om en vecka, bordsfläkten, att jag ska få hemlig post som jag är extremt nyfiken på!
VAD ÄR DET SÄMSTA JUST NU: att jag är kissnödig men inte orkar resa mig ur sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar