lördag 13 november 2010

plus

Hur fint det börjar bli hemma, att katterna trivs, den goda maten jag lagade igår, den extremt goda pajen jag lagade igår, att jag får resultatet från matteprovet redan på måndag, när det ligger två personer och två katter i en stor skön säng, att vara full med dom man tycker om, att dansa sig svettig, att pyssla sig glad, att lösa korsord med hopp om att bli lika duktig på det som min faster, när pappa skickar sms, när jag vågar bjuda på mig själv, att köra bil, att fynda billiga/fina saker, att balkongräcket inte gick sönder när växthuset blåste omkull, att jag går till skolan och hem varje dag och det tar inte mer än 10 min, plantera om växterna och ta nya skott, tekniska finesser som jag inte förstår mig på men som jag har nytta av, hitta nya fina bloggar att läsa och underhållas av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar