fredag 10 juni 2011

kanske bästa månaden

Idag älskar jag livet lite extra mycket. Känner mig som en jävla klyscha, men fan vad lyckan välde upp inom mig när jag cyklade genom gamla stan, i strålande solsken, efter att ha skrivit på kontraktet för mitt nya jobb (ja, alltså inte det där som jag började på i tisdags, det sa jag upp mig ifrån på onsdagen).

Jag har ett nytt jobb (igen) som jag är sjukt peppad på att börja på, jag har en fin cykel, nya skor, målade tånaglar, världens vackraste nya kjol, en stark kropp, världens gulligaste sambo som får mig att grina av lycka ca en gång om dagen (obs true story) och allt känns liksom bara BRA! Det känns som att jag är precis så lugn och harmonisk som jag längtat efter att bli i flera års tid.

Nu ska jag ta min älskade bil till mitt älskade nakenbad och sola och bada några timmar innan jag åker och storhandlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar