tisdag 9 maj 2006

produktiv!

jag har hunnit med så sjukt mycket idag! jag vaknade vid halv åtta av att mamma kom in på mitt rum & frågade om sin cykelnyckel som jag inte hade tagit. irriterad kunde jag inte somna om, så jag satte mig vid datorn för att forstätta på min rapport om konflikter till samhällskunskapen. efter tre timmar ihärdigt skrivande gick jag till skolan för att diskutera rapporten med min lärare & efter det åkte jag in till stan för att leta studentklänning.
jag gick runt i två timmar & provade tusen olika klänningar men ingen kändes rätt + att det var läskigt att prova alla gamla, dyra secondhand-klänningar på beyond retro. jag var rädd hela tiden. Till slut hittade jag i alla fall två klänningar på weekday som jag la undan & imorgon ska jag kanske köpa en utav dom. *hoppas*

efter allt letande efter den perfekta klänningen så träffade jag kattis i gamla stan. hon köpte en biljett till min studentskiva & sen hängde vi runt ett tag innan det blev dags att åka hem. det roligaste med att vara med kattis är att hon frågar saker som: "vad har du för mobil, är den cool?" & är seriös.

när jag kom hem slängde jag i mig en apelsin & fortsatte med min rapport, tog en paus för att kolla på gilmore girls, forsatte att arbeta med min rapport & nu, två timmar senare är den klar! jag har nog aldrig arbetat så här intensivt på så kort tid under hela min skolgång. iof så måste jag läsa igenom den imorgon & kanske korrigera vissa saker, men just nu är min hjärna helt slut & jag har kollat igenom texten så många gånger att jag inte ser vad som är dåligt längre. men iaf, HURRA FÖR MIG! *stolt*

det känns verkligen som att allt faller på plats.
det ska nog gå bra det här.

1 kommentar:

  1. jävla tönt du borde dö!!! pluggo! du kan få lite dill om du skriver min rapport.

    SvaraRadera