måndag 8 maj 2006

hej jag är en pluggiz!

jag jobbade hårt hela dagen i skolan med mitt reportage om miljöbilar. i fem timmar jobbade jag nästen oavbrutet & det kändes så skönt att få något gjort. & få redigera! det har jag inte gjort på flera, flera månader. det var roligt & jag blev nöjd, trots att jag inte riktigt är klar ännu.

när jag kom hem från skolan satte jag mig för att göra klart en uppgift i svenska b som har hängt över mig sen i december & jag blev, tro det eller ej, klar nyss! hurra för mig, vilken lättnad. jag vet inte om det blev så bra som jag hade hoppats på, men nu är den i alla fall klar & det tror jag att perka kommer uppskatta.
snart ska jag ta tag i mitt arbete om konflikter som ska lämnas in på fredag.

snart är det 9:e juni = studenten & då kommer jag inte behöva göra läxor på ett bra tag. det kommer vara bäst, för jag hatar läxångesten mer än något annat.

2 kommentarer:

  1. SNAJSIGT DU HANNA!! :D

    SvaraRadera
  2. tack! fast jag kan inte ta åt mig äran, det är ju jonas som har gjort allt åt mig *kan inget om datorer*

    SvaraRadera