söndag 7 maj 2006

svettigt & ensamt

varmt varmt, så varmt att det kom en puff med varmluft emot mig när jag öppnade ytterdörren idag. så varmt att jag inte frös när jag cyklade snabbt i bara ett tunt linne. nästan för varmt faktiskt. jag gillar inte att det gick från ruggigt & kallt till sommarvarmt på typ en dag, jag har inte ens hunnit njuta av våren.

jag borde verkligen plugga, jag har en stor klump i magen av att stirra på läxhögen brevid mig på skrivbordet, men jag är inte motiverad. jag vill hellre bara ligga ut på gräsmattan & lösa korsord ur min nyinköpta korsordstidning.


jag lagade & åt nyss middag ensam, för första gången på över en vecka.
jag saknar min hemmafru :'(

4 kommentarer:

  1. kom igen bruden. tappa inte modet! snart studenten!!1

    SvaraRadera
  2. åh, pepptalk är precis det jag behöver just nu!

    SvaraRadera
  3. onödigt. jag röstar för vanlig skunkdagga!

    SvaraRadera
  4. OKEJ KUL INLÄGG; INTE; MEN DET HADE VART ROLIGARE I DIN SKUNKDAGBOK!!!!!!!!!!!!!!
    JAG SAKNAR DIG SKUNKDAGBOK DEN ÄR MYCKET BÄTTRE!!! *SUCK* *TYCKER DU ÄR TRÖG SOM INTE FATTAR*

    SvaraRadera