lördag 6 maj 2006

roadtrip!

idag har jag flängt runt som en galning.
först åkte jag & jonas in till centralen & där lämnade han mig & åkte hem till linköping & jag tog tunnelbana + roslagsbanan ut till min fasters land. där väntade en smarrig måltid & en glad hund + pappa på mig. efter att jag hade ätit så begav vi oss iväg på en tio mils lång resa till uppsala för att hälsa på min syster + hennes familj. där fick jag också god mat, tzatziki + sallad + quorn + potatissallad, & jag tog en promenad med zelda & min äldsta systerdotter joanna. zelda bajsade & jag var tvungen att föregå med gott exempel för att jag var med joanna så jag var tvungen att plocka upp bajset! eller, vi gjorde det båda två, & båda höll på att kräkas. så himla äckligt att känna varmt, löst, hundbajs i handen + att joanna råkade klämma till hårt så det blev helt mosat & vi hade en genomskinlig plastpåse & gooosh, så vidrigt. det var iaf trevligt i uppsala & det var trevligt att åka en massa bil.

när vi satt i bilen & lyssnade på cat stevens frågade jag pappa om han visste vem vi lyssnade på.

- ja, det är väl han den dära som jakob gillar?
- va, vem?
- han från baywatch.

4 kommentarer:

  1. "- ja, det är väl han den dära som jakob gillar?
    - va, vem?
    - han från baywatch.
    "

    HAHAH BÄST!

    SvaraRadera
  2. FÖRKLARA BAYWATCH, CAT STEVENS, VA FAN?

    SvaraRadera
  3. DAVID HASSELHOFF. VA? NÄ.

    SvaraRadera
  4. MEN SLUTA BLOGGA SKUNK ÄR BÄTTE PÅ RIKTIGT PLZ KOM TILLBAKA!!!!

    SvaraRadera