torsdag 8 juni 2006

friluftsdag & bara en dag kvar!

idag hade vi vår sista friluftsdag någonsin: fångarna på UBG. haha, vi kämpade klassvis om nycklar & fick b.la dra en lastbil som vägde typ jättemånga ton, bli blöta, kasta ägg, bygga pyramider & gå upp för en lång brant backe med benen hopknutna. det var ganska roligt, men mest ansträngande. jag höll på att dö när vi skulle dra lastbilen. vi lyckades några meter men sen blev det uppförsbacke & då orkade vi inte mer. vi lyckades få ihop sex av tio nycklar & jag har brölat sönder rösten när jag peppade under tävlingarna.


imorgon tar jag studenten & jag har nog inte riktigt lyckats smälta det än. det känns inte som att det är imorgon, det känns.. konstigt. eller, mest ont i kroppen efter alla fysiska ansträngningar.

snart ska jag vara tjejig & måla naglarna, göra pedikyr, hårinpackning osv osv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar