torsdag 8 juni 2006

jag hatar studentkompaniet :C

JAG HATAR DOM , JAG HATAR DOM!!!!
företaget som har haft hand om min skolas studentmössor / studentpaket osv är världens idioter. när dom var på vår skola för att visa alla mössor & olika sorters paket så var dom helt förvirrade & spåniga & pratade bara om hur kul det skulle bli att festa loss på studenten. jag har under våren försökt ringa dom tusen gånger angånde min mössa, men dom har inte ens en vettig telefonkö som man kan placeras i vilket är sjukt frustrerande. det har varit jättejobbigt med min studentmössa & när jag nyss provade den tredje mössan jag har fått som jag trodde var rätt så upptäckte jag ännu ett fel. jag hatar dom:

"Jag är så oerhört besviken. Jag har reklamerat min mössa och sitter nu med tre mössor varav ingen stämmer. När vi fick följesedlarna så uppmanades alla att kontrollera att allt kring ens mössa/studentpaket stämde, och om inte; ringa till er och göra ändringen. Något som jag gjorde, utan att det gav resultat.
Den första mössan var det fel på brodyren och då jag reklamerade den fick jag en mössa som det var ännu mer fel på. Den trejde mössan som dock stämde med brodyren saknar då istället skolans logga, istället för den sitter studentkompaniets logga, något som jag inte alls vill se. Den är oerhört ful, tar upp en fjärdedel av mössans utrymme där hälsningar från nära och kära ska få plats (i motsats till skolans logga som är halvt genomskinlig och nätt) och jag förknippar bara ert företag med magont och ångest då det har varit så mycket krångel kring min studentmössa - students viktigaste detalj!
Jag kräver pengarna tillbaka, ni har verkligen inte skött ert jobb bra och jag är fruktansvärt missnöjd. Jag sitter nu med tre mössor och ingen av den stämmer överns med den jag beställde. Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så svårt att följa beställningslistorna?
Jag är inte nöjd.

// Hanna Sarström-Lahti
Mp3b Upplands-bro Gymansium"


sverker olofsson - here i come!

3 kommentarer:

  1. Grattis till studenten! Jag hoppas att det blev bra, trots mössan.

    SvaraRadera
  2. jag håller så med dej..vi hade samma problem på vår skola med studentkompaniet, folk som betalt fick inget, folk som inte betalt fick. allt var fel och kom försent,min klass hamnade på en annan skola en annan klass hamnade i malmö. och nu har skolan slutat och ja sitter plötsligt med en faktura på 519kr för en tröja som skulle kosta 150kr...not so fun...hoppas dom går i konkurs lr nånting så man slipper dom!!

    SvaraRadera
  3. hahaha det hoppas jag med! i min skola har dem beställt mössorna med dem! och jag va inte med :D hoppas dem aldrig får sina mössor ! för dem e så fittiga!

    SvaraRadera