lördag 15 juli 2006

hurtbulle!

igår somnade jag sekunden efter att huvudet nuddade kudden & jag sov brabra hela natten. vaknade strax innan åtta när jonas skulle gå upp & gå till jobbet, somnade om på en sekund, vaknade till av att han pussade mig hejdå för att sen somna om ytterligare en gång. jag vaknade 10:26 & kände mig riktigt utvilad. jag har inte haft sovmorgon sen förra lördagen, så det var på tiden!
efter att ha dragit mig i sängen ett tag med en god bok så blev det dags att utmana konditionen igen. jag sprang samma runda som igår & kom faktiskt några hundra meter längre den här gången innan munnen fylldes med blodsmak & huvudet började yrsla. men heja mig, det går framåt.

snart ska jag äta frukost/lunch & efter det fixa lite grejer. gå & handla mat, rensa ur garderoben & eventuellt övningsköra med papi. ikväll vill jag vara full!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar