måndag 17 juli 2006

pino!

idag hände en pinsam sak på jobbet. obs: den är blogrelaterad så jag vågar inte skriva vad det var. jag ville i alla fall dö när pinsamheten uppdagades, eller i alla fall gå hem & lägga mig.

i lördags var jag, jonas, hanna & hannas syster carro fulla. först hemma hos hanna & sen på kungsängens bästa stammishak (haha) alexandra. vi var glada & runda under fötterna & avrundade kvällen med att ett mongo muckade med oss när vi åt mat på den nattöppna kebaben. mongot i fråga hade tribals & var en biffig "cool" kille. jag hatar kungsängen + kungsängenmongon!
igår låg jag i min säng hela dagen & läste böcker. det var mysigt.


ps. idag = tiomånadersjubileum med jonfor! <3

2 kommentarer:

  1. då är det bara att vänta på att du blir fru hanfor då. :P

    SvaraRadera
  2. haha, lätt. och sen ska vi skaffa en massa barn och alla ska heta något med "for", som förnamn alltså! yeeees.

    SvaraRadera