fredag 7 juli 2006

ingen rast, ingen ro

idag ska jag jobba, 1500-2000. jag hatar att jobba det passet, för man går bara hemma & väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att kunna gå till jobbet. hela dagen är typ förstörd :C men jag ska kanske inte klaga, med tanke på att jag gillar mitt jobb & jag får jobba lagom mycket & tjäna mycket pengar.

under förmiddagen har jag mailat viktiga & vuxna mail, legat ute i skuggan med min hund, druckit iste som var ganska äckligt & haft ont i näsan. anledningen till ontet är för att jag, igår kväll, tryckte igenom min piercing i septum som jag inte har haft i på typ två månader efter att jag lyckades slarva bort mitt smycke. men nu sitter det i alla fall en ring där & jag trivs med det. jobbigt dock att jag inte får ha smycket i på jobbet. men jaja.

igår kväll var jag & malber ute på en svettig promenad. jag blev myggbiten.

1 kommentar:

  1. Känner igen de där 15.00 - 20.00-passen. De suger fett. Har också svårt att få något vettigt gjort innan det är dags att arbeta så man kunde lika gärna jobba hela dagen.

    SvaraRadera