tisdag 4 juli 2006

jobba & framtidspeppa

jag har jobbat i åtta timmar idag. det var svettigt som aldrig förr, men jag & emma fick göra frukt&grönt-disken & efter tre timmars slit var det så vackert! det har aldrig varit så fint innan tror jag. disken prunknade av färger & det var goda saker så långt ögat kunde nå. jag var jättestolt & anniqa, som är ansvarig över frukt&grönt, gav oss beröm! jag gillar mitt jobb!
det jag inte gillar är, som sagt, irriterande kunder. i dag var det frikyrkliga freaket inne & var jobbig & krånlig & irriterande & jag ville bara att hon skulle gå därifrån :C men annars var alla kunder snälla & rara.

jag träffade min bror + hans fästmö + en sovande brorsdotter idag också. dom kom in när jag jobbade & vi pratade om det ena & det andra & dom peppade mig på framtiden massor massor massor & det känns som att allt flyter på ganska bra just nu. jag gillar läget & imorgon är jag ledig.


dagens bästa: en kvinna som hade på sig jeansklänning(!) med flera lager volanger!!! jag höll på att kräkas för att det var så fult!
dagens sämsta: att jag inte orkade laga middag, utan bara åt mackor *ovuxet*

3 kommentarer:

  1. Hej svejs! Vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  2. weepo! vem är det frikyrkliga freaket? brukar hon komma in varje dag? jag vill sitta på konsum och spana på henne!!!!

    SvaraRadera
  3. anonymous: ett kristet freak bara, hon ser ut som Kristi Brud. hon är lezkig :C

    sanna: jag jobbar på konsum.

    SvaraRadera