måndag 28 augusti 2006

bröllop, bakisdag & ny mobil

i lördags gifte sig min bror. han gjorde bort sig under ceremonin & alla skrattade hjärtligt. jag, elina, ida & catja höll tal & alla älskade oss. martin & kajsas kompisar var riktiga partydjur, maten var god, hela sällskapet glatt & spexigt, jonas var superstilig i proper outfit & folk på 30+ kan verkligen inte "dansa disco". jag var full som en kastrull vilket innebar att jag var bakis som få hela gårdagen. på morgonen var det lugnt, för jag & jonas åt chokladbollar & tittade på ett roligt finskt program. men sen var jag tvungen att gå till jobbet vid tolv & då blev det genast lite mer påfrestande. jag ville kräkas hela tiden & min mage var inte kompis med mig alls. anniqa & fredrik gjorde narr av mig hela dagen, taskigt! men det gjorde inte så mycket för jag blev så glad, så glad när det var dags att stänga & jag fick åka hem & slappa.

idag ska jag köpa ny mobil eftersom min gav upp under bröllopsfesten.
efter det ska vi på lägenhetsvisning *hålla tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar