onsdag 23 augusti 2006

tidig morgon, regn & barnradio

jag har varit vaken sen 06:15, när jonas gick upp för att åka till jobbet, oförmögen att somna om då jag hoppades på att min nya arbetsgivare VRE skulle ringa & skicka ut mig på uppdrag till någon trevlig skola. medan jag väntade förgäves på ett samtal gjorde jag lite morgongymnastik, åt frukost, läste DN + lokaltidningen grundligt, sökte lägenheter, kollade allt på internet värt att kolla, duschade, laddade tvättmaskinen & bäddade sängen. nu vet jag inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med hela dagen.
måste gå ner till konsum & lämna nycklar, men jag har inte så stor lust att ge mig ut i regnet, det är mycket mysigare att ligga inne i sängen & vara varm & torr.

imorse, under morgongymnastiken, lyssnade jag på P3 & "barnradion" = en följetong som var helt retarded. jag tycker synd om barnen som lyssnar på den där cpsagan & som faktiskt fattar vad som pågår, lyckas hänga med & tycker att det är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar