onsdag 20 september 2006

buhu

igår var jag hemifrån i femton timmar; jobbade i tolv och pendlade/väntade på färdmedel i tre timmar :C idag är jag ledig, men sjuk! jag känner mig klen, febrig, snorig och allmänt äcklig + hungrig. men jag kan inte äta frukost för köket är fullt med disk och det är äckligt och jag måste därmed diska upp disken först men det har jag inte kraft till! sen har jag tusen saker att fixa och sen ska jag jobba igen imorgon och då måste jag vara frisk för det suger att jobba sjuk. buuuhu. jag vill att någon ska komma hit och ta hand om mig och plocka bort den stora salthögen i hallen som har legat där sen i lördags :CCCC *GRÅTA JÄTTEMYCKET*

2 kommentarer:

  1. hahaha varför har ni en salthög i hallen!?
    ps. dålig stil att bli sjuk när vi skulle shoppa på hm =(((((((((((((((((

    SvaraRadera
  2. för att eva spillde rödvin på mattan och jag hällde salt på fläcken för att få bort den innan vi gick ut och gjorde stan osäker! men nu är den faktiskt borta.


    jag vet gumman!! förlåt så mycket stumpan! pözz :*

    SvaraRadera