lördag 2 september 2006

DET RIKTIGA VUXENLIVET!!!

JAG OCH JONAS HAR FÅTT EN LÄGENHET I BANDHAGEN!!! den är hur fin som helst, fräschaste badrummet ever, balkong, enormt kök osv osv. jag älskar den och vi får flytta in redan den 12:e! alltså, åh. jag har varit helt lyrisk ända sen han ringde oss igår och gav oss dom sjukt glada nyheterna. det bästa är att jag timmarna innan satt och var helt deppo och gnällde med malin via msn att vi aldrig skulle få en lägenhet och gaggagdieblala och sen ringer han när jag har gett upp nästa allt hopp! pepp! jag peppar på livet, det riktiga vuxenlivet, med allt roligt och tråkigt som det innebär. jag peppar på att ha lite dåligt med pengar och att klaga över hur dyr mat är för det kommer ändå vara jag (och lite jonas kanske) som bestämmer vad som ska inhandlas och när man ska diska och vart man ska lägga posten och det bästa av allt är att jag kommer slippa bli väckt klockan sex varje morgon av en mamma som skrattar högt och brölar i telefonen! hurrahurra, pepp på livet!

3 kommentarer: